Jumat, 22 Agustus 2014

Ez vezet minket

Egy jól megtervezett és jól végrehajtott marketing programnak tartalmaznia kell elegendő elkötelezettségét tőkéjének egy folyamatban lévő, jól teljesített hirdetési program. Igen, ez magában foglalja az üzlet.

A vállalkozások töltenek túl sok dollárt, azonban a hirdetések egyszerűen nem eredményez megnövekedett eladások és a nyereség. Ezek a hirdetések rosszul fogant, rosszul megírt, rosszul megtervezett, rosszul célzott, és rosszul helyezték.

Úgy hangzik, mint egy rossz módszer, hogy az üzleti, nem igaz?

Nagyon gyakran kérdezem az ügyfelek (a tapintatosan csak lehet), miért futott egy adott hirdetés. Kapok egy csomó üres bámul. Néhány feszült pillanat elmúlik, amíg a kliens próbál gondolni egy okos válasz. "Ahhoz, hogy a cég nevét ki a nyilvánosság előtt, így tudom, hogy több üzlet." úgy válaszolt, a némi enyhülést.

Ez a szegény lélek csak le, hogy hiányzik a jól meghatározott cél, ami szinte elkerülhetetlenül, hogy amit én egy intézményi ad. Az intézményi ad a legjobban leírni, mint az egyik, amely azonosítja a hirdető és listák címét, telefonszámát, üzemóra, és (talán) a cég logóját. Ennyi. Micsoda szörnyű kidobott pénz!

Kivéve, ha a cég grosses milliárd dollárt évente, akkor nem engedheti meg magának, hogy nem intézményi hirdetéseket. Ha a cég nem bruttó több mint egy milliárd dollárt évente ... akkor valószínűleg túl okos futtatni intézményi hirdetéseket.

Minden hirdetés futtatja kell vezetnie nőtt az értékesítés és a nyereség és továbbfejlesztett kép a cég. Minden hirdetés kell, hogy a vevő a szilárd ajánlatot, és hogy az ügyfél alapos okból vásárolni most. Ne feledje, hogy a vevő ül vissza, és azt kérdezi: "Mit tudsz tenni nekem?" Ha óvatos, hogy válaszolni erre a kérdésre egy erős ajánlatot és okok vásárolni most, te meg úgy, hogy a reklám a siker ... ami nőtt az értékesítés és a nyereség.

Hogyan lehet javítani az esélye a növekvő eladások?

Nézzünk néhány profit-termelő ötletek ...

Kérjen szakmai segítséget
Nagyon kevés a vállalkozások készek vagy minősített a minőségi reklám. Ha többet költenek, mint 2000 $ havonta reklám, komolyan meg kellene fontolnia a bérleti képzett reklám szakember. Vannak-e több képzett szabadúszók, akik fejleszteni stratégia, és hozza létre a marketing anyagok egy éles szem, hogy a bevált módszereket és technikákat.

Jó reklám tehetség mindig fizet, saját utat nőtt az értékesítés és a nyereség, jobb költséghatékonyság, csökkentett értékesítési költségek, és rövidített eladási ciklusok.

Ha a források korlátozottak, nem érzik elveszett. Nincs ok, amiért nem tudja megtanulni, hogy írjon egy hatásos reklám. Ez az, amit a többi ezt a cikk szól ... hogyan lehet létrehozni a reklám, hogy eladja.

Követik a bevált formulát
Az egyik legrégebbi és a leginkább hasznos képleteket ad tervezés kapta a nevét az opera Aida Giuseppe Verde. Ebben az esetben a levelek AIDA állni figyelem, érdeklődés, vágy, és a cselekvés.

Benne a legegyszerűbb formájában ez a képlet szolgál szerkezeti terv. Ez vezet minket: (1) Szerezd meg a kilátás figyelmét, (2) elősegíti saját érdekeit az ajánlat, (3) épít vágy a termék vagy szolgáltatás, és (4) Létrehoz valamilyen cselekvési részét a vevő .

Ahogy bővítjük az egyes ilyen elemek külön-külön, jual obat asam urat murah akkor rájössz magad, hogyan kell alkalmazni a képlet, hogy az adott helyzetben.

FIGYELEM (a főcím)

Hit a kilátás a szeme közé egy varázspálca. Hogyan? Egy erős előny főcím. A rendezvény mottója a legfontosabb egyetlen eleme a hirdetés. Van két-három másodpercig, hogy állítsa le az olvasó ő elhalad. Meg kell állítani az olvasót, és érdekli őket a haszon, ha azt várod, hogy olvasson tovább.

Egy erős főcím lesz (1) megáll az olvasó (2) elkülöníteni, és jogosult a legjobb kilátások, és (3) húzza az olvasó az al-fej és a test példányt.

Hogyan írsz a figyelemfelkeltő főcím? Először is, alaposan vizsgálja meg az összes előnyét, használja a termék vagy szolgáltatás. Másodszor, hogy a legfontosabb előny, és szövik, amelyek hasznot be a címsort. Az Action szavakkal leírni az előny, hogy egy egyéni olvasó.

Tidak ada komentar:

Poskan Komentar